تعمیر ساید بای ساید میله Miele

یخچال ساید بای ساید میله با طراحی لوکس و کیفیت ساخت بالا، یکی از محصولات برتر در دسته لوازم خانگی پیشرفته است. این یخچال‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و مواد اولیه باکیفیت، به ارائه فضای بزرگ و کارآمد برای نگهداری مواد غذایی می‌پردازند.

تعمیر ساید بای ساید میله (Miele) به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و طراحی پیچیده، نیازمند تخصص ویژه و آگاهی کامل از ساختار دستگاه است. استفاده از قطعات یدکی اصلی و انجام تعمیرات به‌موقع، می‌تواند کارایی و عمر دستگاه را به‌طور چشمگیری افزایش دهد. دکتر سرویسکار با استفاده از قطعات اصلی و معتبر و با ارائه گارانتی ۶ ماهه، خدماتی مطمئن و با کیفیت برای تعمیر ساید بای ساید میله Miele ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات، کافی است فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شود.

تعمیر ساید بای ساید میله تعمیر ساید میله تعمیر یخچال ساید میله

مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید میله

تعمیر ساید بای ساید میله

دیواره ساید میله داغ می‌شود

یکی از شکایت‌های رایج اغلب کاربران یخچال میله، ‌داغ شدن دیواره یخچال است. در مورد این مسئله باید بدانید که داغ شدن دیواره یخچال مشکل خاصی در یخچال نیست و معمولاً به دلیل وارد شدن و خارج شدن گاز درون یخچال و تولید سرما درون آن ایجاد می‌شود.

آب در کف ساید میله جمع می شود

اگر دستگاه شما نشتی دارد، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال میله موارد زیر را چک نمایید:

در قسمت کف یخچال میله یک خروجی وجود دارد که آب از آن قسمت به سمت خارج هدایت می‌شود. مسدود شدن این خروجی باعث نشت کردن و مرطوب شدن کف یخچال می‌شود. شما می‌توانید بدون نیاز به تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال میله دکتر سرویس کار این مشکل را برطرف کنید.
برای رفع آن باید خروجی آب را بررسی و عاملی را که باعث انسداد آن شده است، تمیز نمایید.

چراغ ال ای دی ساید میله کار نمی‌کند

اگر چراغ ال ای دی دستگاه شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر ساید میله موارد زیر را چک نمایید:

در صورت بروز این مشکل، شما باید ابتدا درب یخچال را بسته و سپس مجدداً آن را باز کنید.
در صورت برطرف نشدن مشکل بهتر است با نمایندگی تعمیرات ساید میله تماس بگیرید.
زیرا این مشکل معمولاً به دلیل خراب شدن برد الکتریکی یا سوختن لامپ ایجاد می‌شود که بهتر است تعمیر آن به ‌وسیله تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص در زمینه تعمیر ساید بای ساید میله انجام شود.

چرا درجه ساید میله نوسان دارد؟

در شرایطی که ساید شما دچار نوسان در دما شده است، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب یخچال میله در نظر بگیرید:

  • خرابی کمپرسور ساید می تواند موجب بروز نوسان در درجه دما شود که باید هرچه سریع تر برای رفع مشکل کمپرسور اقدام کنید.
  • ممکن است موتور به صورت ناخودآگاه روشن و خاموش گردد که در صورت ادامه این روند دمای ساید دچار نوسان خواهد شد.
  • عدم کارکرد درست ترموستات از دلایل ایجاد این مشکل است که باید آن را به دقت بررسی کنید.

در صورتی که نمی توانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید، برای تعمیر ساید بای ساید میله از نمایندگی تعمیرات ساید میله دکتر سرویس کار کمک بگیرید.

کدهای خاصی بر روی صفحه ‌نمایش ساید ظاهر می‌شوند

کدهای خاصی که از F0 تا F9 بر روی صفحه‌ نمایش ساید نمایان می‌شوند، به معنای وجود مشکل در یکی از قطعات ساید میله است. شناسایی علت ارور و برطرف کردن آن به‌ وسیله افراد عادی و معمولی امکان‌پذیر نیست و باید به ‌وسیله تعمیرکار حرفه‌ای ساید میله انجام شود.
شما هنگام بروز این کدهای خطا می‌توانید با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید میله در دکتر سرویس کار تماس بگیرید و حل مشکل دستگاه خود را به تعمیرکاران این مرکز خدمات بسپارید.

“برای تعمیر سریع و حرفه‌ای ساید بای ساید خود، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی و ضمانت‌نامه‌های معتبر بهره‌مند شوید!”

مشکلات رایج یخچال ساید بای ساید میله

تعمیر ساید بای ساید میله

چرا فن ساید میله کار نمی کند؟

در صورتی که فن ساید میله شما کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال میله نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • اختلال در جریان برق از دلایل بروز این مشکل است که باید تکنسین جریان برق را بررسی نماید.
  • در صورتی که در قسمت فن ساید گرد و غبار جمع شده باشد، باید آن را سریعا از آلودگی تمیز نمایید.
  • چنانچه به هنگام جابجایی پره های فن ساید  شکسته یا آسیب دیده باشند، فن کار نخواهد کرد.

در صورتی که قادر به عیب یابی دستگاه خود نیستید، از مرکز خدمات تعمیر ساید میله دکتر سرویس کار کمک بگیرید.

موتور ساید میله به صورت یکسره کار می‌کند

اگر موتور ساید میله شما یکسره و بیش از حد کار می کند، برای عیب یابی و تعمیرساید بای ساید میله موارد زیر را بررسی نمایید:

  • قرار دادن ساید در حالت Super cool و Speed cool یکی از دلایلی است که باعث کار کردن یکپارچه موتور یخچال می‌شود.
  • در صورتی که ساید به درستی تراز نشده باشد، به صورت یکسره کار خواهد کرد.
  • شما هنگام بروز این مشکل، ابتدا باید بررسی کنید که آیا ساید را برای تولید سرما زیاد در این حالت‌ها گذاشته‌اید یا خیر؟

در صورتی ‌که از نبود ساید در این حالت‌ها مطمئن شده‌اید، می‌توانید برای حل مشکل ساید با مرکز خدمات تعمیر ساید میله دکتر سرویس کار تماس بگیرید و مشکل دستگاهتان را در محل و منزلتان برطرف نمایید. بررسی کردن موتور یخچال و حل مشکلات آن نیاز به تعمیرکار متخصص دارد و به ‌وسیله تعمیرکاران عمومی و عادی امکان‌پذیر نیست.

کد خطا یا ارورهای ساید بای ساید میله

اشکال در سنسور هوای تازه BIOFRESH

رفع کد خطای F0 ساید میله:

  • ابتدا سنسور هوای تازه را به همراه اتصالات آن بررسی نمایید.
  • در صورت نیاز به تعویض آن را تعویض کنید.
  • اگر اطمینان داشتید که مشکل از سنسور هوای تازه نیست، حتما برد الکترونیکی را چک کنید.

مشکل در سنسور دمای یخچال

رفع کد خطای F1 ساید میله:

  • جهت رفع کد خطای F1 در ساید میله خود لازم است بدانید که سنسور های ساید معمولا قابل تعمیر نیستند و تنها باید آن را تعویض نمایید تا کد خطا از روی صفحه نمایشگر پاک شود. اگر اطمینان دارید مشکلی در قسمت سنسور ساید وجود ندارد، حتما برد الکترونیکی را بررسی نمایید.

اشکال در عدم دیفراست (اشکال در سنسور اواپراتور)

رفع کد خطای F2 ساید میله:

  • وجود مشکل در سنسور اواپراتور 100% مشکل در سرمازایی و دیفراست ایجاد می کند. سنسور اواپراتور و اتصالات مربوط به آن را بررسی نمایید.

  • در صورتی که مشکلی در سنسور اواپراتور احساس کردید، نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. قطعات مربوط به سیستم دیفراست از جمله ترمودیسک، ترموفیو، برد و المنت را بررسی نمایید.
  • چنانچه هیچ مشکلی در سنسور وجود نداشت، برد الکترونیکی را بررسی نمایید.

اشکال در سنسور هوای داخل فریزر

جهت رفع کد خطای F3 تنها کافیست سنسور هوای داخل فریزر را تعویض نمایید. اگر مشکلی در سنسور داخل فریزر احساس نکردید، برد الکترونیکی را بررسی نمایید.

عدم دریافت سیگنال در سنسور اواپراتور (سنسور دیفراست) توسط برد الکترونیکی

جهت رفع آلارم F4 در یخچال میله تنها کافیست سنسور دیفراست یا سنسور اواپراتور داخل ساید را تعویض نمایید. همچنین ممکن است برد الکترونیکی دچار مشکل شده باشد.

اشکال در کارت میکروپروسسور و برد الکترونیکی

جهت رفع عیب آن از یک تکنسین کمک بخواهید تا برد الکترونیکی را بررسی و تعمیر نماید.

اشکال در سیستم یخساز

عیب یابی آلارم 01 و 21 و F_ در یخچال ساید بای ساید میله:
سیستم یخساز می تواند مشکلات متعددی داشته باشد. جهت رفع این کد خطاها تنها کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • اگر یخساز یخ ها را برنگرداند علت آن اشکال در المنت است. در صورتی که یخساز را بررسی کردید و متوجه شدید صدا می دهد، علت آن گیر کردن چیزی در مارپیچ انتهای یخساز است.
  • اگر یخ ها در داخل مخزن یخساز می چسبند، ممکن است علت آن از بین رفتن تفلن کف مخزن باشد.
  • چنانچه هیچگونه مشکل و خرایی در موتور یخساز یخچال ساید احساس نکردید، برد الکترونیکی را بررسی نمایید.

بالا رفتن دمای فریزر

اگر در چند روز گذشته قطعی برق مداوم را تجربه کردید، ممکن است دمای داخل فریزر بیش از حد بالا رفته باشد.
در این صورت دکمه آلارم را بر روی صفحه نمایشگر فشار دهید. بیشترین دمای چند روز گذشته ساید بای ساید  به شما نمایش داده خواهد. پس از این دیگر ارور nA نمایش داده نمی شود و ساید به روال عادی خود ادامه خواهد داد.

باز ماندن طولانی مدت درب یخچال

در صورتی که بیش از 30 دقیقه درب فریزر باز باشد، این کد ارور نمایش داده می شود. باز ماندن طولانی مدت درب فریزر منجر به آسیب رسیدن به یخچال خواهد شد. دقت داشته باشید که حتما درب فریزر به صورت کامل بسته شده باشد. ارور F144 به معنای باز ماندن درب فریزر بیش از 15 دقیقه و ارور 145 با ماندن درب بیش از 30 دقیقه را نشان می دهد.

ولتاژ پایین برق در ساید

جهت رفع کد خطای F120 تنها کافیست یک محافظ به ساید متصل نمایید؛ چرا که این مشکل تنها زمانی رخ می دهد که جریان برق مستقیم به ساید وصل شود.

تعمیر ساید بای ساید در تهران

تعمیر ساید بای ساید میله

خدمات پس از فروش ساید میله با گارانتی 180 روزه

خدمات تعمیر ساید بای ساید میله با گارانتی ۱۸۰ روزه ارائه می‌شود، به این معنا که در صورت بروز دوباره همان مشکل در این مدت، تمامی تعمیرات و تعویض قطعات بدون هزینه اضافی تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرند. پس از ثبت سفارش، تکنسین‌های ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شوند و هزینه تعمیر ساید بای ساید میله را قبل از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. این خدمات با هدف اطمینان خاطر شما و ارائه تجربه‌ای بی‌دردسر طراحی شده است.

تعمیر ساید بای ساید میله

سرویس دوره ای ساید سامسونگ

یخچال‌ ساید بای ساید میله دارای قطعات حساسی مانند کمپرسور و سیستم یخ‌سازی است که نیازمند نگهداری و تعمیرات منظم هستند. انجام سرویس‌های دوره‌ای به شناسایی و رفع مشکلات کوچک کمک می‌کند و از آسیب‌های جدی به قطعات اصلی مانند برد و کمپرسور جلوگیری می‌نماید. این اقدامات در نهایت موجب کاهش هزینه‌های تعمیر ساید بای ساید میله و افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.

تعمیر ساید بای ساید تهران

خدمات تعمیر ساید بای ساید میله

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعمیرات عمومی و پیشرفته

رفع انواع مشکلات احتمالی یخچال ساید مانند سرد نشدن، نشتی آب، ایجاد صداهای غیرعادی و مشکلات در سیستم خنک‌کننده، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به‌طور کامل و دائمی

تعمیر یخچال فریزر بوش

سرویس منظم و نگهداری

ارائه خدمات سرویس منظم به یخچال  ساید شما به منظور افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه، از دیگر خدمات ارائه شده توسط ما است

تعمیر یخچال فریزر بوش

تعویض قطعات و تجهیزات

با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای یخچال ساید، به تعویض قطعات دستگاه شما می‌پردازیم تا از دوام و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنیم

سوالات متداول درباره ی تعمیر ساید بای ساید میله

چگونه برای رفع کد آلارم ساید میله در منزل اقدام کنیم؟

در صورتی که کد خطا یا ارور ساید میله خود را در مقاله بالا پیدا کرده اید، بهتر است هرچه سریع تر اقدام به عیب یابی و رفع خطای مورد نظر یخچال خود کنید. البته ممکن است این کار به نظر شما کمی ساده به نظر برسد، اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که کوچک ترین اشتباه در این امر می تواند منجر به مشکلات بیشتر و خسارات مالی هنگفتی برای شما شود. از این رو اگر پس از مشاهده و بررسی کد هشدار یخچال میله خود متوجه شدید که مشکل مربوط به بخش های اساسی دستگاه است و در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی ندارید، از فردی باتجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان مشکل یخچال شما برطرف گردد.

هزینه تعمیر ساید میله چقدر است؟

هزینه تعمیر ساید بای ساید میله مطابق با تعرفه اتحادیه محاسبه می شود و با بهره مندی از خدمات تعمیر ساید بای ساید میله در منزل می توانید تا 75% هزینه تعمیرات دستگاه خود را کاهش دهید.

در صورت بروز مجدد ایراد در ساید میله هزینه جداگانه ای باید پرداخت گردد؟

در صورتی که در زمان گارانتی دستگاه مشکلی که توسط تعمیرکار ساید میله در دکتر سرویسکار حل شده، دوباره ایجاد شود ما موظف هستیم آن را به صورت رایگان رفع کنیم.