تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG می‌توانید فرم درخواست آنلاین را پر کنید یا با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه اقدامات لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت. دکتر سرویسکار با استفاده از تعمیرکار حرفه ای ظرفشویی آاگ AEG در تهران تعویض قطعات دستگاه را با قطعات اصل و فابریک و گارانتی 6 ماهه انجام می‌دهد.

ماشین ظرف شویی آاگ AEG یکی از محصولات پرطرفدار است که به طراحی زیبا و کیفیت بالا شناحته شده است. با این حال، هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با ایراد روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. مجموعه تخصصی دکتر سرویسکار سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG را با کیفیتی مطلوبِ دارندگان این دستگاه ارائه می‌دهد و می تواند در زمینه نصب و تعمیرات لوازم خانگی خدمات مورد نظر شما در اختیارتان بگذارند.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تهران با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آاگ AEG

وجود کف بیش‌از‌حد در ظرفشویی AEG

گاهی بعد از اتمام شستشوی ظروف کف بیش‌از‌حد در فضای داخلی ماشین ظرفشویی آاگ یا روی ظروف، مشاهده می شود. در‌چنین‌مواقعی ممکن است با علامت‌های ارور ماشین ظرفشویی AEG نیز مواجه شوید. وجود کف فراوان داخل دستگاه می‌تواند عملکرد ماشین را مختل کند و کیفیت شست‌وشو را کاهش دهد. این حالت هنگام استفاده از شوینده‌های نامرغوب و تقلبی پیش می‌آید.

گاهی نیز ورود بیش‌از‌حد جلادهنده به داخل مخزن نیز کف بسیاری تولید می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم هنگام ریختن جلادهنده داخل مخزن دقت کنید که مایع بیرون نریزد. همچنین، درجه جلادهنده هنگام استفاده از قرص کلاسیک و پودر ماشین ظرفشویی باید بین عدد 2 و 3 باشد و هنگام استفاده از قرص‌های همه‌کاره و کوانتوم به عدد 1 کاهش پیدا کند. به یاد داشته باشید که بی‌توجهی به کف بیش از حد داخل دستگاه، خرابی قطعات داخلی خصوصا قطعه برد را در پی خواهد داشت و شما به تعمیرات ظرفشویی آاگ نیاز پیدا خواهید کرد.

صدای غیرطبیعی ماشین ظرفشویی AEG

اگر صدای دستگاه ظرفشویی شما هنگام آبگیری و تخلیه آب اندکی بیشتر شود، کاملا طبیعی است؛ اما اگر این صدا حین شست‌وشو بیشتر شود یا صدای طبیعی و معمولی نباشد، باید به وجود مشکلی داخل دستگاه شک کنید. در اغلب موارد، شنیدن صدای ناهنجار از ماشین ظرفشویی، به دلیل چیدمان اشتباه ظروف و برخورد بازوی آبپاش به ظرف‌هاست؛ درغیراین‌صورت، از تراز بودن دستگاه روی زمین و مسدود نبودن شیر آب ورودی و شلنگ تخلیه مطمئن شوید.

بعد از انجام این کارها، اگر باز هم مشکل صدای غیرطبیعی از دستگاه برطرف نشد، آن را به‌سرعت خاموش کنید و برای بررسی و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ با نمایندگی این برند تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که بی‌توجهی به این مسئله خرابی‌های بیشتری را برای ظرفشویی آاگ به‌ همراه خواهد داشت. در چنین شرایطی، هزینه تعمیرات ظرفشویی آاگ نیز با افزایش چشم‌گیری مواجه می‌شود.

روشن شدن بی‌دلیل چراغ نمک یا جلادهنده؛ نشانی از نیاز به تعمیر ظرفشویی آاگ

روشن شدن بی‌دلیل چراغ نمک یا جلادهنده ماشین ظرفشویی AEG ممکن است دلایل گوناگونی داشته باشد. گاهی ممکن است مخزن به‌تازگی پر شده، اما چراغ کماکان خاموش نشده است. برای رفع این مشکل و جلوگیری از بروز دوباره آن، پیشنهاد می‌شود که از نمک و جلادهنده استاندارد و اصل استفاده کنید.

همچنین، پس از ریختن نمک در داخل مخزن، آن را با یک قاشق چوبی به‌آرامی به هم بزنید تا کل مخزن از نمک پر شود. هنگام ریختن جلادهنده داخل مخزن نیز از پر شدن کامل آن مطمئن شوید. در‌صورت حل نشدن مشکل، احتمالا مخزن و سنسور نمک یا جلادهنده خراب شده است.

خروج بوی بد بعد از باز کردن در ماشین ظرفشویی آاگ

یکی از دلایل بوی بد داخل ماشین ظرفشویی آاگ، گرفتگی فیلتر تخلیه دستگاه با ذرات باقیمانده مواد غذایی است. گاهی این ذرات ممکن است در سوراخ‌های بازوهای آب‌پاش قرار گرفته و آن‌ها را مسدود کنند. برای جلوگیری از بروز این مشکل پیش از چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی، ذرات غذا را از روی آن‌ها پاک کنید. تمیز کردن ظرفشویی آاگ به‌صورت منظم نیز توصیه می‌شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

خدمات پس از فروش ظرفشویی آاگ AEG

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

کد خطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ AEG

مشکل در سیستم تخلیه ظرفشویی آاگ:

گرفتگی و خم شدن لوله ها، انسداد فاضلاب، خرابی شیرهای تخلیه و حتی بعضی مشکلات موتور و برد دستگاه باعث بروز این کد ارور در برخی مدل های ظرفشویی آاگ می‌شوند که حتما باید توسط تکنسین بررسی و رفع شوند.

خطا در سیستم آبرسانی

ارور E1 در ظرفشویی آاگ نشان می‌دهد که که آب به درستی به شیر نمی رسد. برای رفع این خطا، باید بسته بودن یا نبودن شیر آب، میزان فشار آب، محدود شدن ورود آب به شیر را بررسی و برطرف کنید.

خرابی برد دستگاه

ارور E2 و E3 هر دو نشان دهنده خرابی در برد و موتور دستگاه هستند. در صورت مشاهده این کد ارور ها حتما با کارشناس و متخصص تعمیرات ظرفشویی آاگ تماس بگیرید.

مشکل در سیستم ورودی آب

برای رفع کد خطای 110 باید شیر آب را از لحاظ قطعی یا مسدود شدن بررسی کنید. همینطور مگنت ورودی یا سنسور دستگاه نیز ممکن است نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشد که حتما باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

مشکل در سیستم خروجی آب

این کد ارور ممکن است نشان دهنده سوختن پمپ تخلیه باشد! بنابراین حتما باید پمپ تخلیه دستگاه را از لحاظ مشکلات اختلالات سنسوری و الکترونیکی بررسی کنید و در صورت سوختگی آن را تعویض نمایید.

نشتی آب یا بروز مشکل در هیدرواستات

برای رفع خطای 130، سیستم هدیرواستات دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و قسمت های داخلی بدنه دستگاه را از نظر احتمال وجود سوراخی چک کنید. همچنین برد و سنسور آب ورودی و تخلیه هم باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرند.

مشکل در هیدرواستات

برای رفع این مشکل بدنه دستگاه را به جهت احتمال سوراخی یا نشتی به طور دقیق بررسی کنید.

مشکل در هیت پمپ دستگاه

این کد خطا با تعمیر و در صورت نیاز تعویض هیت پمپ و برد دستگاه برطرف می‌شود. بنابراین از یک تعمیر کار حرفه ای برای رفع آن کمک بگیرید.

سرد بودن آب دستگاه

برای رفع این خطا باید المنت و هیپ پمپ دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز آن ها را تعویض کنید.

خرابی برد اصلی دستگاه

بررسی و تعویض برد الکترونیکی اصلی ظرفشویی آاگ این کد ارور را رفع می‌کند.

دستگاه دچار نوسانات برقی شده است

برای رفع این کد ارور باید برد اصلی دستگاه را به کمک یک تعمیرکار متخصص بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

نصب ماشین ظرفشویی آاگ AEG

نصب درست، اصولی و استاندارد ماشین ظرفشویی آاگ AEG نه تنها برای عملکرد صحیح دستگاه الزامیست، بلکه از بروز مشکلات متداول آن نیز جلوگیری می‌نماید. برای نصب ماشین ظرفشویی آاگ AEG حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ کند.

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی نصب ماشین ظرفشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

سرویس ماشین ظرفشویی آاگ AEG

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. رسیدگی و سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG به شکل منظم تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد.

همچنین تکنسین یا تعمیرکار ظرفشویی با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند. دکتر سرویسکار با استفاده از دانش، مهارت و تجربه متخصصیین خود، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاک AEG را به صورت حرفه‌ای و در سریعترین زمان ارائه می‌نماید.

سرویس ماشین ظرفشویی در تهران نمایندگی با گارانتی

مراحل ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ AEG

ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  55666465-021 تماس بگیرید.

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست خواهد شد و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.