تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما Pakshoma

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما می‌توانید فرم درخواست آنلاین را پر کنید یا با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه اقدامات لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت. دکتر سرویسکار با استفاده از تعمیرکار حرفه ای ظرفشویی پاکشوما در تهران تعویض قطعات دستگاه را با قطعات اصل و فابریک و گارانتی 6 ماهه انجام می‌دهد.

ماشین ظرف شویی پاکشوما یکی از محصولات پرطرفدار است که به طراحی زیبا و کیفیت بالا شناحته شده است. با این حال، هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با ایراد روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. مجموعه تخصصی دکتر سرویسکار سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما را با کیفیتی مطلوبِ دارندگان این دستگاه ارائه می‌دهد و می تواند در زمینه نصب و تعمیرات لوازم خانگی خدمات مورد نظر شما در اختیارتان بگذارند.

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در تهران با گارانتی

تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی پاکشوما

بوی بد ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • آب با رسوبات بالا: اگر آب استفاده شده در ماشین ظرفشویی دوو کثیف باشد، ممکن است بوی بدی به دست آید. این ممکن است به دلیل وجود رسوبات در آب باشد.
  • رسوبات: رسوبات غیرقابل حل مانند چای، قهوه یا چربی‌ها می‌توانند در ماشین ظرفشویی دوو جمع شده و باعث بوی ناخوشایند شوند.
  • فیلترهای کثیف: اگر فیلترهای ماشین ظرفشویی دوو کثیف شده باشند، ممکن است باعث بوی نامطبوع شود. این ممکن است به دلیل عدم تمیز کردن منظم فیلترها یا استفاده از مواد شوینده نامناسب باشد.

برای رفع بوهای نامطبوع در ماشین ظرفشویی پاکشوما، می‌توانید از محلول‌های شستشوی خاص یا اسپری‌های تمیزکاری استفاده کنید و همچنین فیلترها را به صورت منظم تمیز کنید. همچنین دیواره‌های داخلی، فیلتر و لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی را پس از شستشو تمیز کنید. رفع گرفتگی شیلنگ تخلیه و جرم گیری بازوها نیز می‌تواند برای از بین بردن بوی بد دستگاه موثر باشد.

چکه کردن آب از ظرفشویی پاکشوما

دلایل مختلفی ممکن است باعث چکه آب از ظرفشویی پاکشومای شود. برخی از این دلایل عبارتند از:

  • لوله‌ها و اتصالات خراب: لوله‌ها و اتصالات درون دستگاه ظرفشویی ممکن است خراب شده باشند. این مشکل می‌تواند منجر به نشتی آب از بخش‌های مختلف دستگاه شود.
  • درزها و گیرها: در برخی مواقع، درزها و گیرها در دستگاه ظرفشویی ممکن است دچار خرابی شده و آب را نشت دهند. این ممکن است منجر به نشتی آب در زیر دستگاه یا اطراف آن شود.
  • خرابی نوار دور درب و بازوی آبپاش: ممکن است درب دستگاه ظرفشویی بسته نباشد یا نوار های دور درب دچار خرابی شده باشند. این می‌تواند منجر به نشتی آب از درب و قسمت‌های اطراف آن شود.
  • لوله آب ورودی و شل شدن بست ها: در برخی موارد، لوله آب ورودی به دستگاه ظرفشویی ممکن است دچار ترک یا خرابی شود که منجر به نشتی آب می‌شود.

برای تشخیص دقیق علت چکه آب، بهتر است با مرکز خدمات و تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید تا مشکل را بررسی و تعمیر کنند.

وجود کف بیش‌از‌حد در ظرفشویی پاکشوما

گاهی بعد از اتمام شستشوی ظروف کف بیش‌از‌حد در فضای داخلی ماشین ظرفشویی پاکشوما یا روی ظروف، مشاهده می شود. در‌چنین‌مواقعی ممکن است با علامت‌های ارور ماشین ظرفشویی پاکشوما نیز مواجه شوید. وجود کف فراوان داخل دستگاه می‌تواند عملکرد ماشین را مختل کند و کیفیت شست‌وشو را کاهش دهد. این حالت هنگام استفاده از شوینده‌های نامرغوب و تقلبی پیش می‌آید.

گاهی نیز ورود بیش‌از‌حد جلادهنده به داخل مخزن نیز کف بسیاری تولید می‌کند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم هنگام ریختن جلادهنده داخل مخزن دقت کنید که مایع بیرون نریزد. همچنین، درجه جلادهنده هنگام استفاده از قرص کلاسیک و پودر ماشین ظرفشویی باید بین عدد 2 و 3 باشد و هنگام استفاده از قرص‌های همه‌کاره و کوانتوم به عدد 1 کاهش پیدا کند. به یاد داشته باشید که بی‌توجهی به کف بیش از حد داخل دستگاه، خرابی قطعات داخلی خصوصا قطعه برد را در پی خواهد داشت و شما به تعمیرات ظرفشویی پاکشوما نیاز پیدا خواهید کرد.

صدای غیرطبیعی ماشین ظرفشویی پاکشوما

اگر صدای دستگاه ظرفشویی شما هنگام آبگیری و تخلیه آب اندکی بیشتر شود، کاملا طبیعی است؛ اما اگر این صدا حین شست‌وشو بیشتر شود یا صدای طبیعی و معمولی نباشد، باید به وجود مشکلی داخل دستگاه شک کنید. در اغلب موارد، شنیدن صدای ناهنجار از ماشین ظرفشویی، به دلیل چیدمان اشتباه ظروف و برخورد بازوی آبپاش به ظرف‌هاست؛ درغیراین‌صورت، از تراز بودن دستگاه روی زمین و مسدود نبودن شیر آب ورودی و شلنگ تخلیه مطمئن شوید.

بعد از انجام این کارها، اگر باز هم مشکل صدای غیرطبیعی از دستگاه برطرف نشد، آن را به‌سرعت خاموش کنید و برای بررسی و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما با نمایندگی این برند تماس بگیرید. در نظر داشته باشید که بی‌توجهی به این مسئله خرابی‌های بیشتری را برای ظرفشویی پاکشوما به‌ همراه خواهد داشت. در چنین شرایطی، هزینه تعمیرات ظرفشویی پاکشوما نیز با افزایش چشم‌گیری مواجه می‌شود.

نمایندگی خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

خدمات پس از فروش ظرفشویی پاکشوما

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

نصب ماشین ظرفشویی پاکشوما

نصب درست، اصولی و استاندارد ماشین ظرفشویی پاکشوما نه تنها برای عملکرد صحیح دستگاه الزامیست، بلکه از بروز مشکلات متداول آن نیز جلوگیری می‌نماید. برای نصب ماشین ظرفشویی پاکشوما حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما کند.

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی نصب ماشین ظرفشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

کد خطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی پاکشوما Pakshoma

بررسی موتور ظرفشویی
اگر موتور ماشین ظرفشویی عملکرد درستی نداشته باشد یا به کلی از کار افتاده باشد، این کد خطا نمایش داده می شود. بررسی موتور و عیب یابی آن امری تخصصی بوده و باید توسط تکنسین انجام شود.

اگر موتور سوخته باشد یا معیوب شده باشد لازم است برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

بررسی سیستم آبرسانی
در صورت نمایش این کد خطا باید هیدورستات ماشین ظرفشویی و سیستم آبرسانی مورد بررسی قرار بگیرد.

تعویض قطعه ترموستات
اگر دمای آب ماشین ظرفشویی بیش از حد بالا رود، این کد خطا نمایش داده می‌شود. برای رفع این ارور ماشین ظرفشویی باید قطعه ترموستات بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

 بررسی پمپ تخلیه

اگر آب ماشین ظرفشویی به درستی تخلیه نشود این کد خطا رخ می دهد. علت نمایش این ارور غالبا وجود مشکل در پمپ تخلیه است. در اینصورت باید توسط تکنسین بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

علت عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی می تواند موارد زیر نیز باشد:

  • انسداد و گرفتگی شیلنگ تخلیه
  • تاخوردگی شیلنگ ماشین ظرفشویی
  • کثیف بودن پمپ تخلیه
  • کثیف بودن فیلتر تخلیه

بررسی سیستم آبرسانی
اگر آب وارد ماشین ظرفشویی نشود ارور IE ظرفشویی پاکشوما نمایش داده می‌شود. برای رفع این کد خطا موارد زیر را بررسی کنید:

  • شیلنگ تخلیه: بررسی کنید که دچار تاخوردگی یا گرفتگی نشده باشد.
  • شیربرقی: از سالم بودن شیربرقی و ورود آب به ظرفشویی مطمئن شوید.
  • فشار آب: بررسی کنید فشار آب کافی باشد.
  • میکروسوئیچ درب: بررسی کنید درب به درستی بسته شده باشد و میکروسوئیچ سالم باشد.
  • برد اصلی: اگر با بررسی موارد بالا مشکل برطرف نشد، لازم است برد اصلی بررسی شود.

بررسی سیستم تخلیه
اگر آب ماشین ظرفشویی تخلیه نشود این کد خطا رخ می‌دهد. برای رفع این ارور بررسی کنید که پمپ تخلیه و فیلتر ظرفشویی تمیز باشد، شیلنگ تخلیه ایرادی نداشته باشد و برد الکترونیکی سالم باشد. (برای بررسی برد و عیب یابی ماشین ظرفشویی از تکنسین کمک بگیرید.)

بررسی المنت ظرفشویی پاکشوما
این ارور نشان دهنده این است که آب ماشین ظرفشویی گرم نمی‌شود و المنت حرارتی دچار مشکل شده است. در اینصورت باید این قطعه را تعویض کنید.

تعویض سنسور دما
برای رفع این ارور باید سنسور دمای ماشین ظرفشویی بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

بررسی اتصالات ماشین ظرفشویی
علت نمایش این کد خطا وجود مشکل در اتصالات، سیم کشی و سیستم برق ماشین ظرفشویی است. بررسی کنید اتصالات دستگاه شل نشده باشد و سیم کشی سالم باشد.

این کد در واقع یک ارور نیست و به وجود مشکل در دستگاه اشاره ندارد. اگر فن خشک کن فعال شده باشد این کد روی نمایشگر نشان داده می‌شود.

بررسی قفل کودک
این کد نیز نشان دهنده وجود مشکل در دستگاه نیست. در صورت فعال بودن قفل کودک ماشین ظرفشویی این کد نشان داده می شود. برای غیرفعال کردن این کد باید دکمه CHILD LOCK را به مدت 3 تا 5 ثانیه فشار دهید تا قفل کودک غیرفعال شود.

سرویس ماشین ظرفشویی پاکشوما

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. رسیدگی و سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما به شکل منظم تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد.

همچنین تکنسین یا تعمیرکار ظرفشویی با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند. دکتر سرویسکار با استفاده از دانش، مهارت و تجربه متخصصیین خود، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما را به صورت حرفه‌ای و در سریعترین زمان ارائه می‌نماید.

سرویس ماشین ظرفشویی در تهران نمایندگی با گارانتی

مراحل ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی پاکشوما

ثبت درخواست توسط شما

درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید و یا با شماره  55666465-021 تماس بگیرید.

هماهنگی کارشناسان با شما

پس از تایید اطلاعات، کارشناسان در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

مراجعه کارشناس و اعلام هزینه

دستگاه شما توسط کارشناس بازدید و ایراد و هزینه خدمات به شما اعلام می گردد.

تست دستگاه و پایان سفارش

دستگاه به صورت کامل تست خواهد شد و صحیح سالم تحویل شما خواهد گردید.