تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG

ماشین لباسشویی‌های آاگ (AEG) با طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفته، به دلیل کیفیت بالا و مصرف بهینه انرژی شناخته می‌شوند. این محصولات با داشتن برنامه‌های شستشوی متنوع و سیستم‌های هوشمند، لباس‌ها را با مراقبت بیشتر و کمترین میزان آب و برق شستشو می‌دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو (Daewoo) به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی خاص آن، نیازمند تخصص فنی و آشنایی با سیستم‌های داخلی دستگاه است. دکتر سرویس کار با استفاده از قطعات اصلی و معتبر و با ارائه گارانتی ۶ ماهه، خدماتی مطمئن و با کیفیت برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات، کافی است فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در تهران با گارانتی

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ

شروع نشدن برنامه شستشو در لباسشویی آاگ

در صورتی که برنامه شستشو در لباسشویی AEG شروع نمی‌شود، ممکن است مشکلی در دستگاه وجود داشته باشد. در اینجا چند راهنمایی برای رفع احتمالی این مشکل آمده است:

بررسی منابع برق: در ابتدا به مطمئن شوید که لباسشویی به منبع برق متصل شده است و تغذیه برق به درستی صورت می‌گیرد. ممکن است قطعه‌ای در مدار قدرت دستگاه خراب شده یا ریزش ایمنی دستگاه رخ داده باشد.

بررسی درب و قفل: مطمئن شوید که درب لباسشویی به درستی بسته شده است و قفل درب به درستی عمل می‌کند. در برخی از مدل‌ها، برنامه شستشو شروع نمی‌شود تا درب به درستی بسته شده و قفل شده باشد. همچنین ممکن است قفل درب دستگاه خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.گاهی هم ممکن است قفل کودک فعال باشد و اجازه ندهد که از برنامه شستشوی مورد نظر استفاده کنید.

چک کردن سطح آب: ممکن است سطح آب در دستگاه خیلی پایین یا خیلی بالا باشد. مطمئن شوید که سطح آب صحیح است و در صورت نیاز، به تنظیم مناسب آن بپردازید.

بررسی برنامه و تنظیمات: ممکن است برنامه انتخاب شده یا تنظیمات دستگاه مشکل داشته باشند. مطمئن شوید که برنامه شستشو و تنظیمات دستگاه به درستی انتخاب و تنظیم شده باشند.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ تماس بگیرید.

نچرخیدن درام ماشین لباسشویی آاگ

در صورتی که درام ماشین لباسشویی AEG نچرخیده یا حرکت نمی‌کند، ممکن است به دلایل زیر باشد:

بررسی منابع برق: ابتدا مطمئن شوید که لباسشویی به منبع برق متصل شده و تغذیه برق به درستی صورت می‌گیرد. ممکن است قطعه‌ای در مدار قدرت دستگاه خراب شده باشد.

بررسی درب و قفل: مطمئن شوید که درب لباسشویی به درستی بسته شده و قفل درب به درستی عمل می‌کند. در برخی از مدل‌ها، درام ماشین لباسشویی شروع به چرخیدن نمی‌کند تا درب به درستی بسته شده و قفل شده باشد.

بررسی بار لباس: ممکن است درام ماشین لباسشویی برای حفظ تعادل، نمی‌تواند چرخش کند اگر بار لباس بیش از حد زیادی داشته باشد. مطمئن شوید که حجم و وزن لباس‌ها در محدوده قابل قبولی است و در صورت لزوم آنها را کمی کاهش دهید.

مسدود شدن فیلترها: موقتی که فیلترها توسط یک شیء خارجی مسدود شده‌ باشند، درام یا دیگ شستشو نمی‌چرخد.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز را برای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

عدم آبگیری لباسشویی آاگ در حین شستشو

اگر ماشین لباسشویی AEG شما آب را در حین شستشو دریافت نمی‌کند، ممکن است به دلایل زیر باشد:

بررسی تامین آب: ابتدا مطمئن شوید که شلنگ آب به درستی متصل شده است و آب به ماشین لباسشویی می‌رسد. بررسی کنید که شیر آب باز است و آب به درستی جریان دارد. همچنین، مطمئن شوید که فیلتر آب مسدود نیست و مانعی در مسیر آبگیری وجود ندارد.

بررسی فیلتر درب: ممکن است فیلتر درب ماشین لباسشویی مسدود باشد. بررسی کنید که فیلتر درب پاک است و هیچ چیزی روی آن چسبیده یا مسدود نشده است.

بررسی لوله آب و اتصالات: مطمئن شوید که لوله آب به درستی به ماشین لباسشویی و شیر آب متصل شده است و هیچ ترک، سوراخ و یا نشتی در لوله وجود ندارد.

بررسی دوره شستشو و تنظیمات: اطمینان حاصل کنید که دوره شستشو و تنظیمات ماشین لباسشویی به درستی انتخاب شده است. اگر دوره شستشو را بر روی “خاموش” یا “قفل شده” تنظیم کرده‌اید، ماشین لباسشویی آب را دریافت نخواهد کرد. همچنین، بررسی کنید که تنظیمات دمای آب و سرعت چرخش درام مناسب باشد.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ تماس بگیرید.

مشکل نشت آب از ماشین لباسشویی AEG

اگر ماشین لباسشویی AEG شما نشتی آب دارد، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا این مشکل را برطرف کنید:

بررسی اتصالات: مطمئن شوید که همه اتصالات آب به درستی و استحکام کافی انجام شده است. چک کنید که شلنگ آب به درستی به شیر آب متصل شده و در بخش درب دستگاه به درستی قرار داده شده است.

بررسی اتصالات آب: مطمئن شوید که اتصالات آب به درستی مشکل عمل می‌کنند و نشتی از آنها ندارید. بررسی کنید که لوله‌ها ترک یا سوراخ ندارند و اتصالات سوزنی به درستی متصل شده اند.

بررسی درب: ممکن است درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشده باشد. مطمئن شوید که درب به درستی بسته شده و هیچ نشتی از طریق آن رخ نداده است. همچنین، ممکن است قطعات درب ماشین لباسشویی خراب شده باشند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز را برای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

“برای تعمیر سریع و حرفه‌ای ماشین لباسشویی خود، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی و ضمانت‌نامه‌های معتبر بهره‌مند شوید!”

نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG

خدمات پس از فروش لباسشویی آاگ AEG

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

سر و صدای زیاد و غیرعادی ماشین لباسشویی آاگ

اگر ماشین لباسشویی AEG شما صداهای غیرعادی و زیادی تولید می‌کند، ممکن است به دلایل زیر باشد:

بار زیاد: اگر بار لباس در داخل ماشین زیاد است، ممکن است وزن زیادی روی درام و سیستم چرخش قرار بگیرد و صدای بیشتری ایجاد شود. در این صورت می‌توانید بار لباس را کمتر کنید و مجدداً تست کنید.

عدم تعادل: مطمئن شوید که ماشین لباسشویی در جای مناسب و متعادلی قرار دارد. اگر ماشین لباسشویی به طور نامتعادل یا روی سطحی ناصاف قرار گرفته باشد و تراز نباشد، می‌تواند صداهای زیادی ایجاد کند. بررسی کنید که پایه‌های ماشین لباسشویی درست تنظیم و تثبیت شده‌اند.

اشیاء خارجی: مطمئن شوید که هیچ اشیاء خارجی داخل ماشین لباسشویی گیر نکرده‌اند. بعضی اوقات، اشیاء مانند سکه‌ها، کلیدها یا سنسورهای فلزی می‌توانند در داخل ماشین لباسشویی گیر کنند و صداهای غیرعادی را ایجاد کنند.

قطعات خراب: قطعاتی در ماشین لباسشویی مانند بلبرینگ یا دیگ شستشو می‌توانند خراب شده و صداهای غیرعادی را تولید کنند.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز را برای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

تمیز نشدن لباس‌ها پس از شستشو در ماشین AEG

اگر لباس‌های شما پس از شستشو در ماشین لباسشویی AEG تمیز نمی‌شوند، ممکن است به دلایل زیر باشد:

بار زیاد: اگر بار لباس در داخل ماشین لباسشویی زیاد است، ممکن است لباس‌ها به درستی در داخل ماشین حرکت نکنند و به طور کامل شسته نشوند. در این صورت، سعی کنید بار لباس را کمتر کنید و دوباره تست کنید.

استفاده از مقدار ناکافی ماده شوینده: اگر مقدار مایع شوینده کافی نباشد، لباس‌ها به طور کامل تمیز نمی‌شوند. در برخی موارد استفاده کردن از مواد شوینده نامناسب و غیراستاندارد این مشکل را به وجود می‌آورد.

عدم انتخاب برنامه مناسب: اگر برنامه شستشوی صحیح را برای نوع لباس و درجه کثیفی انتخاب نکنید، ممکن است لباس‌ها به طور کامل تمیز نشوند. مطمئن شوید که برنامه شستشوی متناسب با نوع لباس (مانند پارچه خاص یا حساس) را انتخاب کرده و درجه کثیفی لباس را مشخص کنید.

خرابی قطعات: قطعاتی در ماشین لباسشویی ممکن است صدمه دیده یا خراب شده باشند که باعث عدم تمیز شدن لباس‌ها می‌شود.

چنانچه تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز را برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG  تماس بگیرید.

عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی آاگ

اگر ماشین لباسشویی AEG شما آب را به درستی تخلیه نمی‌کند، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

بررسی لوله آب: ابتدا مطمئن شوید که لوله آب خارجی به درستی متصل شده و هیچ جا بندی یا انسدادی در جریان آب وجود ندارد. بررسی کنید که لوله آب خارجی به درستی متصل شده و مسیر آب باز است.

بررسی فیلتر تخلیه: مطمئن شوید که فیلتر تخلیه در درب ماشین لباسشویی تمیز و بدون انسداد است. اگر فیلتر کثیف یا مسدود شده است، آب به درستی تخلیه نمی‌شود. فیلتر را بردارید و آن را تمیز کنید یا در صورت نیاز تعویض کنید.

بررسی مسیر لوله تخلیه: مطمئن شوید که مسیر لوله تخلیه از ماشین لباسشویی به لوله فاضلاب منزل به درستی و بدون انسداد متصل شده است. اگر مسیر لوله تخلیه خارجی یا داخلی انسداد دارد، آب را به درستی تخلیه نمی‌کند. در صورت لزوم، خطوط تخلیه را بررسی و تمیز کنید.

خرابی پمپ تخلیه: اگر همه موارد فوق را چک کردید و مشکل هنوز برطرف نشد، ممکن است پمپ تخلیه در داخل ماشین لباسشویی خراب شده باشد. در این صورت، بهتر است با خدمات پشتیبانی دکتر سرویسکار تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. آنها می‌توانند شما را راهنمایی کنند و در صورت لزوم پمپ تخلیه را تعمیر یا تعویض کنند.

نکته: قبل از انجام هرگونه عملیات تعمیر، حتماً منبع برق ماشین لباسشویی قطع شده باشد و با احتیاط عمل کنید یا در صورت نیاز به تعمیر، به یک تکنسین مجرب مراجعه کنید.

بوی بد ماشین لباسشویی آاگ

اگر ماشین لباسشویی AEG شما بوی بدی دارد، می‌توانید اقدامات زیر را برای حل این مشکل انجام دهید:

تمیز کردن محفظه پودر ماشین: دلیل بوی بد ممکن است باقی ماندن مواد شوینده در داخل محفظه پودر یا عدم نظافت دستگاه باشد. برخی اوقات بوی نامطبوع می‌تواند از رطوبت و رسوبات در این قسمت‌ها ناشی شود.

تمیز کردن فیلتر تخلیه: یکی از علل بوی بد ماشین لباسشویی می‌تواند وجود رسوبات یا ذرات کثیف در فیلتر تخلیه باشد. بررسی کنید که فیلتر تخلیه تمیز است و در صورت نیاز آن را تمیز کنید یا تعویض کنید.

استفاده از مواد شوینده مناسب: مطمئن شوید که از مواد شوینده مناسب و به درستی استفاده می‌کنید. برخی از مواد شوینده‌ها ممکن است بوی نامطبوعی را به ماشین لباسشویی بدهند. از مواد شوینده با بوی طبیعی و ملایم استفاده کنید.

جرم گیری کردن ماشین لباسشویی: یک برنامه شستشوی خاص را برای جرم گیری ماشین لباسشویی انتخاب کنید و آن را بدون لباس شستشو دهید.

استفاده از محلول‌های ضدبو: برخی از محلول‌های ضدبو موجود در بازار می‌توانند به شما کمک کنند تا بوی بد ماشین لباسشویی را از بین ببرید. مطئن شوید که محلول ضدبویی را استفاده می‌کنید که برای استفاده با ماشین لباسشویی مناسب است.

اگر با انجام این اقدامات هنوز مشکل حل نشده باشد، بهتر است با خدمات پشتیبانی دکتر سرویس کار تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید. ما می توانیم شما راهنمایی کنیم و در صورت نیاز تعمیر ماشین لباسشویی را انجام دهیم.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG

نصب ماشین لباسشویی آاگ AEG

برای نصب ماشین لباسشویی آاگ AEG حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG کند.

نصب ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی AEG

ارور E10 زمانی نشان داده می‌شود که آب به دستگاه وارد نشود. دلیل این مشکل خرابی شیلنگ آب ورودی و شیر برقی است. گاهی نیز کم بودن فشار آب این مشکل را به وجود می‌آورد.

ارور E20 زمانی نشان داده می‌شود که مشکلی در خروجی آب از دیگ شسشتو به فاضلاب وجود داشته باشد.

ارور E22 زمانی نشان داده می‌شود که مشکلی در شیر برقی، سنسور سطح آب و شیلنگ آب ورودی به وجود آمده باشد و محفظه دستگاه پر نشود.

ارور E23 زمانی نشان داده می‌شود که پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد یا توسط یک شیء خارجی مسدود شده باشد. ممکن است لازم باشد پمپ تخلیه را تعویض کنید.

ارور E30 و EFO زمانی نشان داده می‌شود که دستگاه نشتی داشته باشد یا در کف ماشین لباسشویی یک مشکل جدی به وجود آمده باشد.

ارور E40 زمانی نشان داده می‌شود که درب دستگاه کامل بسته نشود. دلیل به وجود آمدن چنین مشکلی می‌تواند ناشی از خرابی میکروسوئیچ یا برد الکتریکی باشد.

ارور E50 زمانی نشان داده می‌شود که برد اینورتر موتور دچار مشکل جدی شده باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. خرابی موتور یا وجود قطعی در سیم‌کشی‌های داخلی دیگر دلایل بروز این کد خطا هستند.

ارور E60 زمانی نشان داده می‌شود که نقصی در هیتر یا المنت دستگاه به وجود آمده باشد و نیاز به تعمیر کردن داشته باشد. خرابی ترموستات، خرابی شیر برقی یا خرابی هیدروستات از دیگر دلایل نمایش این کد خطا هستند.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG

سرویس ماشین لباسشویی آاگ

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس لباسشویی آاگ AEG به شکل منظم، تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین تکنسین یا تعمیرکار ماشین لباسشویی آاگ AEG با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

تعمیرات عمومی و پیشرفته ماشین لباسشویی

تعمیرات عمومی و پیشرفته

رفع انواع مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی مانند عدم تخلیه آب، نچرخیدن دیگ، نشتی آب، ایجاد صداهای غیرعادی و مشکلات در سیستم شستشو، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به‌طور کامل و دائمی انجام می‌شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

سرویس منظم و نگهداری

ارائه خدمات سرویس منظم ماشین لباسشویی به منظور افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه، از خدمات  ماست. این سرویس‌ها کمک می‌کنند تا ماشین لباسشویی شما همیشه در بهترین وضعیت قرار داشته باشد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

تعویض قطعات و تجهیزات

با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای، به تعویض قطعات ماشین لباسشویی شما می‌پردازیم تا از دوام و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنیم. این خدمات باعث می‌شود ماشین لباسشویی شما با کارایی بالا و طول عمر بیشتر به کار خود ادامه دهد.