تعمیر ماشین لباسشویی بوش Bosch

ماشین لباسشویی بوش (Bosch) با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی کاربرپسند، به دلیل کیفیت ساخت بالا و کارایی بهینه در مصرف انرژی و آب مشهور است. این دستگاه‌ها با داشتن برنامه‌های متنوع شستشو، موتورهای بی‌صدا، و قابلیت‌هایی مانند شستشوی سریع و ضدچروک، تجربه شستشوی آسان و مؤثر را فراهم می‌کنند. ماشین لباسشویی‌های بوش، به دلیل دوام بالا و عملکرد قدرتمند، انتخابی محبوب برای مصرف‌کنندگان است.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش Bosch نیازمند تخصص و دانش کافی از تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در این دستگاه‌هاست. دکتر سرویس کار با استفاده از قطعات اصلی و معتبر و با ارائه گارانتی ۶ ماهه، خدماتی مطمئن و با کیفیت برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات، کافی است فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش

روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

اگر ماشین لباسشویی بوش شما روشن نمی‌شود، این مشکل ممکن است به علت موارد زیر باشد:

1. برق رسانی: ابتدا مطمئن شوید که ماشین لباسشویی به منبع برق متصل شده است و دریافت برق صحیح دارد. بررسی کنید که آیا سوکت برق درست استفاده شده است و کابل برق را به درستی وصل کرده اید.

2. قطع شدن برق: در صورتی که مطمئن هستید برق به درستی تأمین شده است، اما ماشین لباسشویی هنوز روشن نمی‌شود، ممکن است به دلیل قطع شدن برق در دستگاه باشد. در این صورت، چک کنید که آیا قطعی یا خاموشی در یکی از قسمت‌های اصلی ماشین لباسشویی اتفاق افتاده است.

3. دکمه قفل کودک: ممکن است دکمه قفل کودک فعال شده باشد و از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری کند. بررسی کنید که آیا دکمه قفل کودک فعال است. در صورت فعال بودن، به دکمه قفل کودک دسترسی داشته باشید و آن را غیرفعال کنید.

4. خرابی قطعات: اگر همه مراحل برقراری اتصال و دکمه‌ها را چک کرده‌اید و هنوز ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود، ممکن است یک خرابی در قطعات داخلی ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. در این صورت، بهتر است با تکنسین مجاز تعمیر ماشین بوش تماس بگیرید.

آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی بوش

اگر ماشین لباسشویی بوش شما مشکل آبگیری بیش از حد دارد، می‌توانید با رعایت مراحل زیر این مشکل را برطرف کنید:

1. بررسی فیلترهای آب: ممکن است فیلترهای آب در ماشین لباسشویی شما کثیف یا مسدود شده باشد. بررسی کنید که فیلترهای آب تمیز هستند و در صورت نیاز، آنها را تمیز کنید یا تعویض کنید.

2. بررسی خطوط آب: اطمینان حاصل کنید که خطوط آب به درستی وصل شده‌اند و هیچ مشکلی در آنها وجود ندارد. بررسی کنید که آیا شیر آب کاملاً باز است و آب به طور مناسب جریان دارد.

3. بررسی سیستم لوله‌کشی: چک کنید که لوله‌های خروجی آب به درستی نصب شده اند و هیچ تنگی یا انسدادی در آنها وجود ندارد. ممکن است لوله‌ها خم شده یا فشار آب ناکافی باشد که باعث آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی شود.

4. تنظیمات ماشین لباسشویی: مطمئن شوید که تنظیمات ماشین لباسشویی به درستی انجام شده است. بررسی کنید که آیا دور موتور و میزان آب مصرفی متناسب و مناسب با مقدار لباس وجود دارد.

5. خرابی قطعات: اگر مشکل همچنان ادامه دارد، احتمال خرابی یکی از قطعات داخلی ماشین لباسشویی وجود دارد. در این صورت، بهتر است با خدمات پشتیبانی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید تا مشکل را گزارش دهید و اقدامات لازم برای تعمیر را انجام دهند.

با رعایت این مراحل، می‌توانید احتمالاً مشکل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی بوش را برطرف کنید. چنانچه که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویس کار برای تعمیر لباسشویی تماس بگیرید.

آبگیری نکردن لباسشویی بوش

اگر ماشین لباسشویی بوش آبگیری نمی کند امکان دارد لوله ها انسداد یا خم شده باشند. همچنین در صورتی که فشار آب خیلی پایین باشد یا شیر برقی ورودی مشکلی داشته باشد، شاهد آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش خواهید بود. توصیه می‌شود این موارد توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

“برای تعمیر سریع و حرفه‌ای ماشین لباسشویی خود، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی و ضمانت‌نامه‌های معتبر بهره‌مند شوید!”

نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

خدمات پس از فروش لباسشویی بوش

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین لباسشویی بوش از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی بوش

اگر لگن ماشین لباسشویی بوش شما نچرخیده، این می‌تواند به دلیل موارد زیر باشد:

1. قفل شده بودن لگن: اطمینان حاصل کنید که لگن به درستی قفل نشده است. بررسی کنید که درب ماشین لباسشویی به درستی بسته شده است و قفل آن فعال است.

2. خرابی یا فشار زیاد در لگن: ممکن است لگن ماشین لباسشویی خراب شده یا فشار زیادی روی آن وارد شده باشد، که مانع نچرخیدن آن می‌شود. در این صورت، بهتر است با خدمات پشتیبانی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید تا مشکل را گزارش دهید و اقدامات لازم برای تعمیر را انجام دهند.

3. عدم توازن بار: اگر بار لباس‌ها در ماشین لباسشویی بیش از حد است یا توزیع آن نامتناسب است، ممکن است به عدم توازن بار و نچرخیدن لگن منجر شود. در این صورت، بار لباس‌ها را کمی کاهش داده و مجدداً سعی کنید.

4. خرابی مکانیزم لگن: در صورتی که هیچ یک از موارد فوق نتیجه ندهد، می‌تواند به خرابی یا مشکل در مکانیزم لگن مربوط باشد. در این صورت، با خدمات پشتیبانی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید تا مشکل را گزارش دهید و تعمیر را انجام دهند.

در هر صورت، توصیه می‌شود که بهتر است با خدمات پشتیبانی و تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید و از نصایح و راهنمایی‌های متخصصان استفاده کنید.

تخلیه نشدن آب لباسشویی بوش

اگر آب در ماشین لباسشویی بوش شما تخلیه نمی‌شود، می‌توانید مراحل زیر را امتحان کنید:

  • بررسی لوله تخلیه: لوله تخلیه ماشین لباسشویی را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ گچ یا مانعی در آن وجود ندارد. اگر مانعی مشاهده می‌کنید، آن را تمیز کنید یا تعویض کنید.
  • بررسی فیلتر تخلیه: فیلتر تخلیه ماشین را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمیز است. در صورت لزوم، آن را تمیز کنید یا تعویض کنید. فیلتر کثیف می‌تواند باعث مسدود شدن جریان آب شود و تخلیه را متوقف کند.
  • بررسی پمپ تخلیه: بررسی کنید که پمپ تخلیه به درستی کار می‌کند. ممکن است پمپ دچار مشکل یا خراب شده باشد که باعث  میشود که ماشین آب را به درستی تخلیه نکند. در این صورت، پمپ را تعمیر یا تعویض کنید.
  • بررسی بسته بودن لوله تخلیه: مطمئن شوید که لوله تخلیه به درستی به خروجی آب متصل شده است و هیچ نشتی یا مشکلی در اتصال وجود ندارد. همچنین ممکن است لوله تخلیه خم شده یا توپوله شده باشد که باعث مشکل در تخلیه آب می‌شود. در این صورت، لوله را به حالت صحیح بازگردانید.

در صورتی که هیچ یک از راه‌حل‌های بالا مشکل شما را حل نکرد، بهتر است با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش دکتر سرویسکار تماس بگیرید و مشکل را به آنها گزارش دهید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

نصب ماشین لباسشویی بوش

برای نصب ماشین لباسشویی بوش حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش کند.

نصب ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی بوش Bosch

ارور E16 و F16 ماشین لباسشویی بوش به معنای باز بودن درب دستگاه است. در صورتی که از بسته شدن درب مطمئن شوید، احتمالا میکروسوئیچ ایراد دارد و باید بررسی شود.

E17 و F17 ماشین لباسشویی بوش به این معناست که زمان آبگیری دستگاه بیشتر از حد معمول طول کشیده است. این احتمال وجود دارد که شیر آب بسته باشد. در صورتی که بسته نبود، از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

ارور E18 و F18 ماشین لباسشویی بوش به این معناست که مرحله تخلیه بیش از حد طول کشیده است. ممکن است این مشکل با ریست کردن دستگاه حل شود. در غیر این صورت از یک تکنسین کمک بگیرید.

ارور E19 و F19 ماشین لباسشویی بوش به این معناست که فرایند گرم کردن آب بیش از اندازه طول کشیده است. ضعف ولتاژ و خرابی المنت می‌توانند دلایل بروز این مشکل باشند.

ارور F20 و E20 لباسشویی بوش به معنای رخ دادن اختلال ناگهانی در سیستم گرمایشی دستگاه است. این مشکل ممکن است با ریست کردن دستگاه برطرف شود. در غیراین صورت از یک تکنسین تعمیر لباسشویی بوش کمک بگیرید.

ارور F21 و E21 ماشین لباسشویی بوش به وجود ایراد در موتور یا برد الکترونیکی اشاره دارد. هر دوی این موارد باید توسط تکنسین تعمیر لباسشویی بوش بررسی شود.

ارور E23 و F23 لباسشویی بوش به این معناست که آکوا استاپ فعال شده است. برای رفع این خطا شیر آب را بررسی کنید و در صورت بسته بودن آن را باز کنید.

ارور F25 و E25 لباسشویی بوش به معنای خرابی سنسور آکوا استاپ (سنسور کف دستگاه) است. تکنسین باید این سنسور را بررسی و در صورت نیاز تعویض کند.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

سرویس ماشین لباسشویی بوش

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس ماشین لباسشویی بوش به شکل منظم، تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین تکنسین یا تعمیرکار لباسشویی بوش با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات عمومی و پیشرفته ماشین لباسشویی

تعمیرات عمومی و پیشرفته

رفع انواع مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی مانند عدم تخلیه آب، نچرخیدن دیگ، نشتی آب، ایجاد صداهای غیرعادی و مشکلات در سیستم شستشو، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به‌طور کامل و دائمی انجام می‌شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

سرویس منظم و نگهداری

ارائه خدمات سرویس منظم ماشین لباسشویی به منظور افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه، از خدمات  ماست. این سرویس‌ها کمک می‌کنند تا ماشین لباسشویی شما همیشه در بهترین وضعیت قرار داشته باشد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

تعویض قطعات و تجهیزات

با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای، به تعویض قطعات ماشین لباسشویی شما می‌پردازیم تا از دوام و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنیم. این خدمات باعث می‌شود ماشین لباسشویی شما با کارایی بالا و طول عمر بیشتر به کار خود ادامه دهد.