تعمیر ماشین لباسشویی مجیک MAGIC

ماشین لباسشویی‌های مجیک (Magic) با طراحی جمع‌وجور و مصرف بهینه انرژی، برای خانواده‌های کوچک و آپارتمان‌ها مناسب هستند. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های متنوع شستشو و عملکرد ساده، شستشوی لباس‌ها را راحت و سریع می‌کنند. ماشین لباسشویی مجیک به دلیل قیمت اقتصادی و کارایی قابل‌قبول، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال دستگاهی مقرون‌به‌صرفه و کارآمد هستند.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک (Magic) به دلیل طراحی و سیستم‌های خاص آن نیازمند دقت و تخصص فنی است. استفاده از قطعات یدکی اصل و انجام تست‌های عملکردی پس از تعمیر، برای بهبود کارایی و افزایش عمر دستگاه اهمیت دارد. دکتر سرویس کار با استفاده از قطعات اصلی و معتبر و با ارائه گارانتی ۶ ماهه، خدماتی مطمئن و با کیفیت برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک Magic ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات، کافی است فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در تهران با گارانتی

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

مشکلات رایج ماشین لباسشویی مجیک

چرا لباسشویی مجیک نشتی آب دارد؟

نشتی آب در لباسشویی مجیک در وهله ممکن است مربوط به نشتی از درب باشد. بنابراین لازم است این قسمت را به طور دقیق بررسی کرده و قسمت لاستیک درب را به خوبی چک کنید. در صورت نیاز لاستیک باید تعویض شود. شیلنگ تخلیه و ورودی آب را بررسی کنید. این قسمت باید در اتصال کامل با محفظه باشد. در غیر اینصورت باید آن را سفت کنید. در صورتی که شیلنگ فرسوده و یا مسدود شده باشد، نیاز است تعویض شود.

امکان دارد نشتی مربوط به ورودی شفت انتقال آب به وان شستشو باشد. در اینصورت بهتر است از تعمیرکار بخواهید به طور دقیق این بخش را بررسی کند. درصورتی که اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویس کار برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

علت صدای زیاد در ماشین لباسشویی مجیک چیست؟

در حالت عادی ممکن است در حین شستشو از لباسشویی صدا خارج شود که این امر کاملا طبیعی است. در غیر اینصورت و در صورت زیاد بودن صدا می‌بایست مواردی را بررسی کنید.

  • ابتدا بررسی کنید اشیاء خارجی در جیب‌ها وارد لباسشویی نشده باشد. این مورد سبب تولید صدا در لباسشویی می‌شود.
  • تراز بودن لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. در بسیاری از مواقع در اثر نصب ناصحیح لباسشویی این وسیله در حالت تراز قرار نگرفته و در نتیجه صدای زیادی از آن خارج می‌شود.
  • لباسشویی را روی حالت تراز قرار دهید. برای اینکار پایه‌ها را بررسی کنید. می‌توانید برای تراز کردن لباسشویی از تراز سنج استفاده کنید.
  • این مشکل می‌تواند ناشی از خراب شدن بلبرینگ لباسشویی باشد.
  • علت دیگر صدا می‌تواند به خراب بودن درام لباسشویی مربوط باشد. در اینصورت بهتر است از تعمیرکار بخواهید این قسمت را مورد بررسی قرار دهد. در صورت نیاز درام باید تعویض شود.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویسکار برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

“برای تعمیر سریع و حرفه‌ای ماشین لباسشویی خود، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی و ضمانت‌نامه‌های معتبر بهره‌مند شوید!”

نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

خدمات پس از فروش لباسشویی مجیک

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین لباسشویی مجیک از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی مجیک چیست؟

  • تخلیه نشدن آب در لباسشویی مشکلی دیگر در لباسشویی مجیک است. اگر لباسشویی شما آب را تخلیه نمی‌کند، در قدم اول باید شیلنگ تخلیه را بررسی کنید. ممکن است شیلنگ مسدود شده و یا پاره شده باشد. در صورت نیاز شیلنگ را تعویض کنید.
  • پمپ تخلیه خراب شده است. این قسمت که نقش مهمی در تخلیه آب لباسشویی ایفا می‌کند در صورتی که خراب شود، سبب عدم تخلیه در لباسشویی می‌شود.
  • لازم است فیلتر تخلیه را بررسی کنید. فیلتر تخلیه وظیفه جلوگیری از ورودی اشیاء به پمپ را بر عهده دارد. در صورتی که این فیلتر به هر دلیلی نتواند جلوی ورود اشیاء به داخل پمپ را بگیرید، پمپ آسیب می‌بیند. در بسیاری از مواقع نیز مسدود شدن فیلتر تخلیه مانع از تخلیه می‌شود.
    در اینصورت می‌بایست فیلتر را باز کرده و آن را تمیز کنید.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویسکار برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

علت تمیز نشدن لباس‌ها در لباسشویی مجیک چیست؟

یکی دیگر از مشکلات رایج در لباسشویی مجیک، این است که لباسشویی لباس‌ها را تمیز نمی‌شود.

  • ابتدا لازم است برنامه مناسب را انتخاب کنید. برنامه را با توجه به کثیف بودن و نوع لباس‌ها مشخص کنید.
  • فیلتر لباسشویی را به طور مرتب بررسی کرده و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • از پودر شوینده مناسب برای شستن لباس‌ها استفاده کنید. هرگز پودرهای نامرغوب را وارد لباسشویی نکنید.
  • از پر کردن لباسشویی خودداری کرده و مناسب با ظرفیت لباسشویی لباس وارد کنید.
  • لباس‌ها را به طور مرتب و متعادل درون آن قرار دهید.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویسکار برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

نصب ماشین لباسشویی مجیک

برای نصب ماشین لباسشویی مجیک حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک کند.

نصب ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی مجیک MAGIC

این کد خطا مربوط به وجود مشکل در روند تخلیه لباسشویی است. موارد زیر سبب بروز این مشکل می‌شود:

  • مسدود شدن شیلنگ تخلیه لباسشویی
  • سوختن یا خراب شدن پمپ تخلیه لباسشویی
  • خراب شدن شیر برقی. در اینصورت آب بدون توقف وارد ماشین لباسشویی می‌شود.
  • خراب شدن سنسوری که مسئول تنظیم میزان سطح آب است.
  • وجود مشکل در برد ماشین لباسشویی

برای رفع این ارور ابتدا شیلنگ تخلیه را بررسی کنید و مطمئن شوید مسدود نشده است. پمپ تخلیه لباسشویی را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید. در قدم بعدی شیر برقی و سنسور سطح آب باید بررسی شود. اگر خراب باشند باید تعویض شود. در آخر نیز برد را بررسی کنید.

اولین دلیل بروز این خطا، خراب شدن قطعات الکترونیکی لباسشویی است. در هنگام بروز این خطا احتمالا آب از لباسشویی نیز سرازیر می‌شود. همچنین لباسشویی کف زیادی تولید می‌کند. این موضوع نیز در اثر استفاده از ماده شوینده نامناسب رخ می‌دهد.

برای برطرف کردن این کد خطا، ابتدا قطعات الکترونیکی باید بررسی شود. از سالم بودن این قطعات باید مطمئن شوید. در قدم بعدی شیر برقی و سنسور میزان سطح آب را بررسی کنید. در صورت نیاز باید تعویض شوند. برای جلوگیری از کف کردن بیش از حد لباسشویی ماده شوینده را تعویض کنید. سنسور کف را نیز بررسی نمائید. برای تخلیه کف‌های موجود، لباسشویی را خاموش کنید. یکبار بدون پودر شوینده آن را روشن نمائید تا همه کف‌ها تخلیه شود.

تمامی کدهای خطای فوق، مربوط به خراب شدن قطعات الکترونیکی لباسشویی است. همزمان با این خطاها نیز کف از لباسشویی سرازیر می‌شود. بنابراین لازم است قطعات الکترونیکی توسط تعمیرکار بررسی شود. همچنین بهتر است از پودر شوینده مناسب استفاده کنید تا کف زیادی تولید نشود. یکبار لباسشویی را بدون کف روشن کنید.

این کد خطا به علت عدم توازن لباس‌ها در لباسشویی رخ می‌دهد. معمولا هنگامی که بیش از ظرفیت لباسشویی داخل دیگ با لباس پر می‌شود. این مشکل رخ می‌دهد. گره خوردن لباس‌ها و همچنین عدم توازن بین پایه‌های لباسشویی دلایل دیگر بروز این مشکل هستند.

برای رفع مشکل، لباس‌ها را خارج کنید. به اندازه ظرفیت لباسشویی داخل آن را با لباس پر کنید. همچنین لباس‌ها را به صورت متوازن و مرتب قرار دهید. در آخر نیز پایه‌های لباسشویی را بررسی کنید. مطمئن شوید پایه‌ها تنظیم هستند.

این کد خطا مربوط به درب ماشین لباسشویی است. معمولا موارد زیر دلیل بروز این مشکل هستند:

  • درب لباسشویی به خوبی بسته نشده است.
  • خراب شدن میکروسوئیچ
  • عوامل خارجی سبب جلوگیری از بسته شدن درب شده اند.
  • برد لباسشویی دچار مشکل شده است و فرمان باز و بسته شدن را به خوبی صادر نمی‌کند.
  • سیم کشی برد یا درب دچار مشکل شده است.

برای رفع این خطا، ابتدا لباس‌ها را به اندازه و مرتب قرار دهید. مطمئن شوید لباسی بین درب گیر نکرده باشد. سپس میکروسوئیچ را بررسی کرده در صورت نیاز تعویض کنید. برد لباسشویی و سیم کشی‌های درب و برد نیز باید بررسی شود.

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

سرویس ماشین لباسشویی مجیک

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس لباسشویی مجیک به شکل منظم، تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین تکنسین یا تعمیرکار ماشین لباسشویی مجیک با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

تعمیرات عمومی و پیشرفته ماشین لباسشویی

تعمیرات عمومی و پیشرفته

رفع انواع مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی مانند عدم تخلیه آب، نچرخیدن دیگ، نشتی آب، ایجاد صداهای غیرعادی و مشکلات در سیستم شستشو، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به‌طور کامل و دائمی انجام می‌شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

سرویس منظم و نگهداری

ارائه خدمات سرویس منظم ماشین لباسشویی به منظور افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه، از خدمات  ماست. این سرویس‌ها کمک می‌کنند تا ماشین لباسشویی شما همیشه در بهترین وضعیت قرار داشته باشد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

تعویض قطعات و تجهیزات

با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای، به تعویض قطعات ماشین لباسشویی شما می‌پردازیم تا از دوام و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنیم. این خدمات باعث می‌شود ماشین لباسشویی شما با کارایی بالا و طول عمر بیشتر به کار خود ادامه دهد.