تعمیر ماشین لباسشویی مدیا Midea

ماشین لباسشویی‌های مدیا (Midea) با طراحی مدرن، کارایی بالا و مصرف بهینه انرژی، انتخابی مناسب برای خانواده‌ها هستند. این دستگاه‌ها با برنامه‌های شستشوی متنوع، قابلیت شستشوی سریع و صدای کم، تجربه‌ای راحت و کارآمد در شستشوی لباس‌ها ارائه می‌دهند.

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا (Midea) به دلیل فناوری‌های به‌روز و سیستم‌های هوشمند آن، نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. استفاده از قطعات یدکی اصل و تست کامل دستگاه پس از تعمیر اهمیت زیادی دارد تا عمر مفید ماشین لباسشویی افزایش یافته و عملکرد بهینه آن حفظ شود. دکتر سرویس کار با استفاده از قطعات اصلی و معتبر و با ارائه گارانتی ۶ ماهه، خدماتی مطمئن و با کیفیت برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا Media ارائه می‌دهد. برای دریافت خدمات، کافی است فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، اقدامات لازم برای تعمیر دستگاه شما انجام شود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران با گارانتی

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

مشکلات رایج ماشین لباسشویی مدیا

علت لرزش و تکان خوردن لباسشویی مدیا

  • تراز نبودن لباسشویی: یکی از اولیه ترین مشکلاتی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود تراز نبودن لباسشویی می باشد. تراز نبودن لباسشویی یگی از اصلی ترین دلایلی است که می توان به اشاره کرد. برای اینکه بتوانید این مشکل را در لباسشویی مدیا برطرف نمایید، باید پایه هایی که در زیر لباسشویی هستند را تراز نمایید که در برخی از لباسشویی این پایه به این صورت طراحی شده اند که دو تا از آن ها ثابت و دوتای دیگر قابل تنظیم هستند. اما در مدل های دیگر تمامی این پایه ها قابل تنظیم هستند و می توانید برای برطرف کردن این مشکل پایه ها را تنظیم نمایید.
  • خرابی کمک فنرها: کمک فنرها به این دلیل در لباسشویی طراحی شده اند که وظیفه متعادل کردن چرخش را در هنگام حرکت بر عهده داشته باشند. از آن جا که با وظیفه این قطعه در لباسشویی آشنا شدیم باید با محلی که این قطعه رد آن قرار دارد نیز آشنا شویم زیرا در صورت بروز برای این قطعه باید آن را تعویض نمایید. خرابی این قطعه در لباسشویی به این گونه رخ می دهد که عدم تعادل بار در لباس ها تولید می شود و کارکرد لباسشویی را با سروصدا همراه می کند. توجه داشته باشید که اگر می خواهید برای تعویض کردن این قطعه اقدام نمایید بهتر است که هر دو کمک فنر را همزمان تعویض نمایید. اما دلایل لرزش و تکان خوردن لباسشویی به این دو مورد ختم نمی شود، در صورتی که در این زمینه مشکل دارید می توانید مقاله ارزش و تکان خوردن لباسشویی با مطالعه نمایید و مشکل خود را در این زمینه برطرف نمایید.

درصورتی که تمامی اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویس کار برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا تماس بگیرید.

مشکل عدم ورود آب به داخل ماشین لباسشویی مدیا

چنانچه پس از روشن کردن ماشین لباسشویی مدیا، متوجه عدم ورود آب به داخل دستگاه شدید، طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی مدیا مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • فشار آب منزل خود را بررسی کنید: مطمئن شوید که فشار آب منزل شما در حد مطلوب (حداقل ۱.۵ بار) است.
  • شیلنگ ورودی آب را چک کنید: شیلنگ ورودی آب را به دقت بررسی کنید تا خم خوردگی یا پارگی در آن مشاهده نشود. در صورت وجود هرگونه مشکل، شیلنگ را تعویض کنید.
  • فیلتر شیر برقی را بررسی کنید: فیلتر شیر برقی را که در پشت شیلنگ ورودی آب قرار دارد، خارج کرده و آن را تمیز کنید.
  • شیر برقی را بررسی کنید: اگر با انجام مراحل قبلی مشکل حل نشد، احتمال خرابی شیر برقی وجود دارد. برای بررسی و تعویض شیر برقی با تکنسین های دکتر سرویسکار تماس بگیرید.
  • سیم کشی دستگاه را بررسی کنید: در موارد نادری، مشکل عدم ورود آب به داخل لباسشویی می‌تواند به دلیل ایراد در سیم کشی دستگاه باشد. برای بررسی و رفع این مشکل، باید از یک تکنسین کمک بگیرید.
  • برد دستگاه را بررسی کنید: در نهایت، اگر با انجام تمام مراحل فوق، مشکل حل نشد، ممکن است که برد دچار خرابی شده باشد که باید این قطعه تعمیر یا تعویض گردد.

درصورتی که اقدامات بالا نتیجه ندهد، بهتر است با تکنسین مجاز دکتر سرویس کار برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا تماس بگیرید.

“برای تعمیر سریع و حرفه‌ای ماشین لباسشویی خود، همین حالا با ما تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی و ضمانت‌نامه‌های معتبر بهره‌مند شوید!”

نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

خدمات پس از فروش لباسشویی مدیا

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر ماشین لباسشویی مدیا از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی مدیا Midea

این ارور لباسشویی میدیا نشان دهنده خرابی و وجود مشکل در هیتر و المنت لباسشویی است. برای رفع این مشکل لازم است اتصالات المنت مورد بررسی قرار بگیرد.

در صورت وجود مشکل در سیستم آبرسانی و طولانی شدن فرایند آبگیری، این کدخطای لباسشویی میدیا رخ می‌دهد. برای رفع ارور موارد زیر را بررسی کنید:

  • از باز بودن شیر ورودی آب مطمئن شوید.
  • بررسی کنید شیلنگ تخلیه دچار خمیدگی نشده باشد.
  • شیر ورودی آب را چک کنید که دچار انسداد و گرفتگی نشده باشد.

در صورت سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی مدیا، این کدخطا نمایش داده می‌شود. برای رفع این کدخطا باید هیدروستات بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

اگر سیستم آبرسانی دچار مشکل شده باشد و فرایند تخلیه بیش از حد طول کشیده باشد، این ارور ماشین لباسشویی مدیا رخ می‌دهد. برای رفع ارور:

  • از تمیز بودن فیلتر و پمپ تخلیه مطمئن شوید.
  • بررسی کنید شیلنگ تخلیه دچار گرفتگی و خمیدگی نشده باشد.

اگر درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نشده باشد، این ارور نشان داده می‌شود. از بسته بودن درب مطمئن شوید. اگر قفل درب یا میکروسوئیچ خراب شده باشد، باید برای تعویض آن اقدام کنید.

اگر میکروسوئیچ درب خراب شده باشد و درب به درستی بسته نشود این ارور نمایان می‌شود. با تعویض میکروسوئیچ این کدخطا برطرف خواهد شد.

این ارورهای ماشین لباسشویی مدیا نشان دهنده معیوب شدن هیدروستات است. گاهی ممکن است علت نمایش این کدخطا خراب شدن سنسور سطح آب باشد. برای عیب یابی ماشین لباسشویی و رفع این مشکل بهتر است دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

ارور E36 ماشین لباسشویی مدیا نشان دهنده وجود مشکل در المنت یا برد الکترونیکی است. در صورت معیوب شدن المنت یا برد باید برای تعویض این قطعات اقدام کنید.

این ارور لباسشویی میدیا به وجود مشکل در برد الکترونیکی مربوط می‌شود. اگر برد خراب شده باشد باید آن را تعویض کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

نصب ماشین لباسشویی مدیا

برای نصب ماشین لباسشویی مدیا حتما از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر ماشین لباسشویی مدیا کند.

نصب ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا

تعمیرات عمومی و پیشرفته ماشین لباسشویی

تعمیرات عمومی و پیشرفته

رفع انواع مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی مانند عدم تخلیه آب، نچرخیدن دیگ، نشتی آب، ایجاد صداهای غیرعادی و مشکلات در سیستم شستشو، با استفاده از قطعات اصلی و فابریک به‌طور کامل و دائمی انجام می‌شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

سرویس منظم و نگهداری

ارائه خدمات سرویس منظم ماشین لباسشویی به منظور افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد دستگاه، از خدمات  ماست. این سرویس‌ها کمک می‌کنند تا ماشین لباسشویی شما همیشه در بهترین وضعیت قرار داشته باشد و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

سرویس منظم و نگهداری ماشین لباسشویی

تعویض قطعات و تجهیزات

با بهره‌گیری از قطعات اصلی و با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای، به تعویض قطعات ماشین لباسشویی شما می‌پردازیم تا از دوام و عملکرد بهتر آن اطمینان حاصل کنیم. این خدمات باعث می‌شود ماشین لباسشویی شما با کارایی بالا و طول عمر بیشتر به کار خود ادامه دهد.