نصب و راه اندازی انواع لوازم خانگی

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی نصب ماشین ظرفشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

نصب و راه اندازی ماشین ظرفشویی

نصب و راه اندازی ماشین ظرف شویی در سریع ترین زمان به همراه گارانتی معتبر

نصب ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 18 ماهه

نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی

نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی در سریع ترین زمان به همراه گارانتی معتبر

نصب-لوازم-خانگی-در-تهران-با-گارانتی-18-ماهه

گارانتی محصولات

در اقدامی جدید مرکز خدمات تخصصی نصب و تعمیرات دکتر سرویس کار برای کالاهای نو که بدون گارانتی می باشند، گارانتی معتبر 18 ماهه ارائه می دهد که شامل تعویض قطعات نیز می باشد. به محض ارسال کالا به آدرس محل سکونت شما و دریافت کالا، شما میتوانید با دکتر سرویس کار تماس گرفته و کارشناس با حضور در محل، کالای شما را نصب، راه اندازی کرده و ضمانت نامه معتبر ارائه می نماید.

تعمیرات انواع لوازم خانگی

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 180 روزه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر مجدد لوازم خانگی از شما دریافت نخواهد شد.

پس از ثبت سفارش توسط شما، تکنسین‌های ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شوند و پس از عیب‌یابی، هزینه دقیق تعمیر را پیش از شروع کار به شما اعلام خواهند کرد. برای تعمیر لوازم منزل خود در منزل فقط کافی است از طریق دکمه «ثبت سفارش خدمات» یا تماس با 02155666465 درخواستتان را به اطلاع ما برسانید.

گارانتی-18-ماهه-نصب-لوازم-خانگی-در-تهران