مرکز خدمات نصب و تعمیرات لوازم منزل دکتر سرویس کار

نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی

نصب و سرویس ماشین لباسشویی باید به دقت و بر اساس استانداردهای تعیین شده صورت گیرد در غیر این صورت ممکن است مشکلات احتمالی را به دنبال داشته باشد. تکنسین‌های دکتر سرویسکار آموزش‌های لازم را در زمینه نصب لوازم خانگی از جمله ماشین لباس شویی دیده‌اند و امکان نصب دستگاه شما را براساس دستورالعمل‌های ایمنی و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

پس از نصب ماشین لباسشویی توسط تکنسین های دکتر سرویس کار، دستگاه شما به مدت 18 ماه دارای گارانتی بوده و اگر مشکلی برای دستگاه پیش بیاید، شرکت دکتر سرویسکار به صورت رایگان آنرا برطرف خواهد کرد.

تعمیر ساید بای ساید در تهران

نصب ماشین لباسشویی از تجهیزات مهم در آشپزخانه به حساب می آید که در سالهای اخیر استفاده از آن بیشتر شده است. برای نصب ماشین لباسشویی باید از دانش و مهارت فنی برخوردار باشید و از نحوه نصب ماشین لباس شویی اطلاع داشته باشید. نصب غیر صحیح ممکن است موجب ایرادات بعدی در لباس شویی شود. از این رو پیشنهاد می کنیم از نصاب ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

چرا باید نصب ماشین لباسشویی را به سرویسکار ماهر سپرد؟

سرویسکاران متخصص از تکنولوژی های جدید با خبرند و در فناوری خبره هستند. مهارت کافی دارند و با سرعت هرچه تمام تر می توانند کار نصب را انجام دهند. در صورتی که اگر خودتان اقدام کنید، ممکن است مدت طولانی درگیر آن باشید و وقتتان تلف شود. اغلب اوقات، نصب و راه اندازی لوازم خانگی به آن آسانی نیست که در دستورالعمل ها نوشته شده و ممکن است در روند کار، به مشکلات پیش بینی نشده ای برخورد کنید که هیچ سررشته ای از آن ندارید. در صورتی که یک حرفه ای میتواند این مشکلات را کنترل کند و به شما اطمینان دهد که قابل حل است. دستور العمل و برنامه نویسی برند های مختلف لوازم خانگی متفاوت است و کسی که برای نصب اقدام می کند، باید به این موضوع واقف باشد. یک متخصص معمولا به روز است و از طریق آموزش مداوم این مهارت را پیدا کرده که بتواند لوازم خانگی شما را به درستی و بر اساس نیازمندی هایتان تنظیم کند.

 

خدمات پس از فروش لباسشویی

یکی از خدمات مرکز نصب و تعمیرات دکتر سرویسکار جهت اطمینان خاطر مشتریان، ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی 18 ماهه است. بدین صورت که در صورت بروز هر گونه خرابی یا نقص در محصول، تعمیرات لازم در این مدت تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد و قطعات معیوب نیز تعمیر یا تعویض خواهند شد. یعنی اگر تا 18 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می‌توانید با کارشناسان دکتر سرویسکار تماس بگیرید تا تکنسین به منزل اعزام شود و دستگاه را تعمیر نماید. لازم به ذکر است، هیچگونه هزینه اضافی بابت تعمیر لباسشویی از شما دریافت نخواهد شد.

نمایندگی خدمات پس از فروش تعمیر ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

مزایای خدمات نصب ماشین لباس شویی دکتر سرویس کار

  • اعزام سریع نیروی نصب ماشین لباسشویی به آدرس شما
  • قیمت مناسب و منصفانه بر اساس نرخ رسمی اتحادیه
  • ارائه تخفیف در صورت درج نام و ایمیل شما در فرم درخواست خدمات
  • انجام کارهای جزیی ماشین لباسشویی مثل اتصال ماشین لباسشویی به آب گرم
  • پیگیری درخواست‌های مشتریان و سنجش میزان رضایت شما توسط تیم پشتیبانی قوی
  • نیروهای متخصص و با تجربه در امور نصب ظرفشویی و لوله کشی خروجی ماشین لباسشویی

تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس لباسشویی به شکل منظم، تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند. بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین تکنسین یا تعمیرکار لباسشویی با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند.

دکتر سرویسکار با استفاده از دانش، مهارت و تجربه متخصصیین خود، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی را به صورت حرفه‌ای و در سریعترین زمان برای تمامی مدل‌های قدیمی و جدید لباسشویی و انواع ظرفیت‌های آن ارائه می‌نماید. شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم ، درخواست خود را ثبت نمایید.

نمایندگی سرویس ماشین لباسشویی در تهران با گارانتی 6 ماهه

آنچه ما به مشتریان خود ارائه می دهیم

صداقت، اعتماد و تجربه

تعمیر در محل

تعمیرات لوازم خانگی در محل جهت رفاه حال مشتریان و بدون نیاز به حمل به تعمیرگاه انجام خواهد شد.

مشاوره رایگان

متخصصان دکتر سرویس کار آماده پاسخگوی و ارائه مشاوره تخصصی لازم جهت برطرف شدن مشکل لوازم خانگی شما هستند.

تعمیرات و سرویس لوازم خانگی

متخصصان دکتر سرویس کار با تجربه ای بالا در کمترین زمان تعمیرات لوازم خانگی شما را انجام می دهند.